Tefal SW3791

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal SW3791 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Jeanti 06-09-2014
Geschreven voor: Tefal SW3791

Ik heb de bakplaten die versleten waren vervangen. Toestel doet het goed. Plastic geur is nu wel al volledig weg. Ben tevreden.

propke 02-08-2014
Geschreven voor: Tefal SW3791

helaas moet ik Sydney2000 gelijk geven bij mij net hetzelfde stinkt vrij lang en na een tijdje breekt het handvat af waarschijnlijk door de warmte. Nu op zoek naar een nieuw toestel. Voordeel vond ik dat het in de vaatwasser kon.

Jeanti 19-05-2014
Geschreven voor: Tefal SW3791

Het apparaat heeft heel lang een verbrande plastic geur afgegeven. Wij hebben het nu al heel lang. Meer dan vijf jaar. De tosti-platen beginnen te verslijten. Ik overweeg om nieuwe platen te kopen in plaats van nieuw toestel. Ik ga nog even rondkijken. Platen kunnen heel gemakkelijk uit toestel, zonder hulpmiddelen. Bakt heel snel. Misschien iets te hoge temperatuur.